20 octombrie 2015

Marius, asta e pentru tine


Dragi cititori, o nouă provocare... una mare de tot... îl ştiţi pe Marius?
- Cum care Marius?
- Calugaru Ovidiu Marius...
- Nu va sună cunoscut?
- Ei nu!
- De Blogatu aţi auzit?
- No, hai că mai merge aşa...

Ok, acum că am lămurit cine este Marius, aka Blogatu, vă explic imediat care este provocarea... şi îmi permit să îi spun Marius şi nu domnul Marius sau don’ Marius... că s-ar putea să fie mai tânăr decât mine :))))

Marius ne-a obişnuit cu multele articole de pe blogatu.ro de unboxing a produselor Allview.
Marea provocare acum vine şi anume... să îi recomand lui Marius un device. Din păcate eu nu pot face un „unboxing” şi nu pot prezenta un produs Allview aşa cum o face el dar m-am gândit să îi recomand lui Blogatu ceva frumos de la Allview.
Şi cum majoritatea device-urilor pe care el le prezintă pe site sunt telefoane mobile de la Allview (bine, nu orice fel de telefoane ci bineînţeles că el are norocul de a testa cele mai noi apărute şi pardon, să mă corectez, nu e vorba de telefoane ci de... smartphone-uri) m-am gândit să îi recomand o... tableta...
Dar nu orice tabletă ci una windows..

Marius a scris doar câteva articole despre această tabletă minune, câteva înainte de apariţia acestei tablete şi câteva articole după ce a apărut tableta pe piaţa dar... haha şi sac sac, Marius nu a făcut un unboxing pentru această tabletă aşa că eu i-o pot recomanda acum cu încredere.

Oricum, sper să nu se supere Blogatu pe mine sau altcineva care va citi acest articol, să ştiţi că eu nu am mai făcut unboxing-uri până acum şi nici măcar nu o să încerc să fac...
O să îi recomand lui Marius (şi bineînţeles şi cititorilor blogului meu) Tableta Windows Allview Wi10N PRO 

În primul rând pentru că a fost lansată în Aprilie 2015, deci este cea mai nouă în materie de tablete windows...
În al doilea rând “acest device aduce beneficii multiple consumatorilor și companiilor. WI10N PRO vine cu îmbunătățiri față de modelul anterior WI10N și este ideal pentru afaceri. WI10N PRO este un device 2 în 1, ușor de transportat ce are integrat un procesor performant Intel® Atom™, cu memoria RAM și spaţiul de stocare duble față de modelul anterior” declara Lucian Peticilă, General Manager Allview.

Deci, tocmai bună pentru Blogatu. Este ideală pentru afaceri, deci Marius o să aibă acces mult mai uşor de acum încolo la blogatu.ro sau la blogawards.ro, dar îl iertăm de data asta, munca se poate îmbina cu distracţia, aşa că îi vom da voie să intre puţin şi pe facebook şi eventual să asculte muzică lui preferată când merge spre muncă, deoarece tableta are două difuzoare stereo...

Marius, acum nu trebuie să îţi mai faci probleme dacă mergi de la Craiova în Bucureşti (sau orice alt oraş) ai timp 5 ore să ajungi (cu trenul, maşina sau orice alt mijloc de transport, doar să nu fii tu şofer) deoarece WI10N PRO îţi oferă o autonomie de până la 5 ore în condiţii de utilizare continuă. Eeeee, unde mai găseşti luxul ăsta?

În al treilea rând... sau era al patrulea? Nu ştiu, greu cu matematică la mine, am pierdut numărătoarea dar nu mai contează, nu se supără nimeni pe mine, aşa-i?
Ce vroiam să zic?
Aaaaa, da...
O funcţie care lui Marius i-ar plăcea (şi să nu spună nu) este faptul că această tabletă permite delimitarea uşoară a fişierelor de la serviciu de cele de acasă.



Aşa că, Marius, nu o să te cerţi cu nimeni când ajungi acasă... deoarece ai posibilitatea de a crea mai multe conturi, câte unul pentru fiecare membru al familiei şi astfel, toate fişierele tale sunt în siguranţă.

Sună bine, aşa-i?
Da... ştiu... şi mie îmi sună din ce în ce mai bine..

Acum o să fiu „egoistă” şi o să îi spun lui Marius de ce mi-aş recomanda mie tableta şi nu lui... ehh, bine, poate şi lui dar el nu e femeie aşa că sunt sigură că nu va folosi prea mult camera foto a tabletei dar... eu una aş utiliza-o la maxim şi faptul că are şi Skypeul (şi mai şi merge) este produsul ideal pentru... mine..


Dar nu despre mine e vorba aici ci despre Marius, autorul Blogatu.ro... şi acum continui să îi recomand acest device...

Acum, nu îi cunosc foarte bine gusturile aşa că îndrăznesc să îl întreb ceva: foloseşti aplicaţii gen: Hărţi, Fotografii, E-mail şi calendar, muzică, şi video, etc? Dacă răspunsul este da, perfect atunci pentru că tableta Allview Windows Wi10N PRO vine cu un număr impresionant de aplicaţii pre instalate şi ai la dispoziţie Windows Store de unde îţi poţi descărca orice aplicaţie, joc, muzică, film pe care ţi le doreşti. Iar dacă memoria este plină, aplicaţiile vor folosi OneDrive pentru a stoca toate informaţiile şi pentru a avea sincronizate toate device-urile tale. Oriunde ai fi, ai acces la setările, informaţiile şi biblioteca ta media!


Eeeee... aş putea să continui în stilul acesta până mâine dimineaţă, dar cred că atât Marius cât şi dvs apreciaţi toate calităţile acestui device şi ce era mai important am lăsat la final şi anume CÂT COSTĂ?

999,00 RON adică, aproximativ cu 1000 lei atât Marius cât şi dvs vă puteţi procura acest device de la firma Allview...


Offff, nu îmi spuneţi că trebuia să specific de la început preţul. Nu am vrut să o fac, altfel nu ajungeaţi până la finalul articolului ci aţi fi fugit repede să vă cumpăraţi o... tabletă...

Şi dacă tot vorbeam de unboxing, din păcate eu nu am pus mâna încă pe această tabletă dar îndrăznesc să „fur” un video de pe site-ul allview.ro şi să vă prezint un unboxing efectuat de altcineva.


Şi tot la final aş fi curioasă să ştiu dacă Marius ar dori să facă un unboxing la acest produs sau am „stricat” eu tot farmecul?





2 comentarii:

  1. Sincer sa fiu mai bine aleg o tableta de la Allview decat una de la ASUS. Ne luam mereu teapa alegand dupa marca, insa specificatiile tehnice sunt de multe ori asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti dreptate....si cu telefoanele si cu tabletele este la fel, Si eu sunt de aceeasi parere plus ca produsele de la Allview sunt chiar calitative :)

      Ștergere